- Noutăți
- 0 like-uri
- 3080 vizualizari
- 0 comentarii
De la un mic magazin din colț până la un magazin mare dintr-un mall, florile criogenate și uscate sunt cea mai bună modalitate de a atrage atenția asupra locației și de a adăuga o notă deosebită stilului de marketing. În acest articol, vom afla principalele motive pentru care aranjamentele cu flori nemuritoare reprezintă cu adevărat un element „must-have” în orice centru comercial.
1. Aranjamentele florale atrag priviri!
Cu toții știm că atenția clienților este cel mai de preț lucru. Aceștia intră în magazin nu doar pentru produse, ci și pentru că se simt bine în legătură cu ceea ce văd și cu experiența oferită de brand. Pentru a îmbunătăți această experiență, este necesar ca centrele comerciale să adăuge ceva diferit la aspectul de zi cu zi. Aici este momentul în care intervin aranjamentele florale.
Florile nemuritoare aduc culoare în rutina magazinului și fac cu adevărat diferența în decizia cumpărătorului de a intra în magazin. Cea mai potrivită plantă în acest sens este lavanda. Lavanda uscată este una dintre cele mai iubite flori uscate utilizate în aranjamentele florale din mall-uri. Cu mirosul său relaxant și proprietățile sale calmante, lavanda uscată creează o atmosferă plăcută și reconfortantă în spațiile publice. Poate fi folosită ca accent decorativ în grădinăriile interioare, pe mese sau în zonele de relaxare, oferind vizitatorilor o experiență multisenzorială plăcută.
Atunci când vine vorba de flori uscate ieftine, mall-urile au o gamă variată de opțiuni pentru a se potrivi cu bugetele lor. Flori precum gypsophila, eucalipt, trandafiri criogenați sunt disponibile în diferite culori și texturi, permițând designerilor să creeze aranjamente florale interesante și captivante, chiar și la costuri accesibile.
2. Aranjamentele florale sunt o ocazie perfectă pentru fotografii!
Nu există strategie de marketing fără a ține cont de Social Media. Audiența Instagram și a altor aplicații sociale crește în fiecare zi, iar pentru a apărea în feed-urile prietenilor trebuie să găsim cea mai bună modalitate de a atrage atenția.
Aranjamentele florale cu flori uscate sau criogenate, cum ar fi pereții de flori plini de culoare, pot fi locul perfect pentru ca clienții să își facă un selfie și pentru ca magazinele să-și plaseze produsele în conținutul utilizatorilor. Cine nu și-ar dori să pozeze într-un fundal spectaculos cu flori pline de viață?
3. Aranjamente florale aduc natura în interiorul magazinului!
Viața de la oraș poate fi obositoare, creând dorința apropierii de natură. Decorațiunile din flori nemuritoare reprezintă o modalitate eficientă de a creea un aspect proaspăt și de a le oferii clienților o experiență cât mai aproape de natură care le poate lumina ziua. Florile și plantele uscate sau criogenate sunt produse 100% naturale ce pot fi amplasate în orice punct cheie al mall-ului, aducând un sentiment de neprețuit.
4. Aranjamentele florale oferă sentimente de bunăstare!
Puterea florilor nu trebuie subestimată niciodată. Este confirmat științific că florile îmbunătățesc sănătatea emoțională și reduc nivelul de stres și anxietate. Impactul imediat al fericirii adus de florile nemuritoare din aranjamentele florale amplasate în magazine îi poate ajuta pe clienți să raporteze acest sentiment de mare satisfacție direct la brand. Efectele pozitive asupra clienților pot avea efecte pozitive asupra afacerii.
5. Aranjamente florale înseamnă un plus de valoare!
În final, dar nu în ultimul rând, aranjamentele florale pot aduce un mare plus, indiferent de contextul utilizării acestora: de la celebrarea unor sărbători precum Crăciunul, Revelionul, Valentine`s Day până la lansarea unui produs. Avantajul decorului cu flori nemuritoare, precum lavanda uscata, trandafiri criogenați și talaris uscat este redat prin diversitatea texturilor și culorilor în care se regăsesc aceste plante, fiind eficiente în creearea oricărui aranjament indiferent de eveniment sau de tema aleasă.
Comentarii (0)